Sekretariat
Sön 14 apr, 09:00-14:00
Quist Idrottshall
Samling: 09:00Hej,
Det blir lite längre pass denna gången för matchvärdskap och sekretariatet. Vi har dessutom bara en matchvärd per pass vilket vi hoppas skall räcka.
Första passet ansvarar för att hämta väska och nycklar och är även de som låser upp. Hämtas på Improve som ligger i Partille Arena onsdag eller torsdag kväll. Dubbelkolla gärna när det går bra att hämta väskan genom att ringa (Improve: 031 - 68 50 10).
Det gäller alltså att låsa upp hall och larma av (instruktioner finns i väskan)
-Ta på väst.
-Matchklockan skall finnas i "Sävehofs" förråd i luckan/skåpet bakom första målet när man kommer in till vänster om målet.
-Installera klockan och se till att den är redo för match.
-Se till att matchväska finns i sekretariat.
-Ställ iordning bänkar för hemma och bortalag.
Hålltider första passet:
Samling för barnen är 09:30 för första matchen vilket innebär att det behöver vara upplåst och bestämt vilka omklädningsrum tills dess.
Schema:
Ca kl 09:00-11:00
Matchvärd: Adriana Norén
Sekritariat: Liv Klingfors
Ca kl 12:00-14:00
Matchvärd: Alice Finné
Sekritariat: Vera Laurén
Ingen kiosk denna gång. Vi frågor hör av er till nån i planeringsgruppen. Det räcker med att en förälder per barn tackar ja.
Det blir lite längre pass denna gången för matchvärdskap och sekretariatet. Vi har dessutom bara en matchvärd per pass vilket vi hoppas skall räcka.
Första passet ansvarar för att hämta väska och nycklar och är även de som låser upp. Hämtas på Improve som ligger i Partille Arena onsdag eller torsdag kväll. Dubbelkolla gärna när det går bra att hämta väskan genom att ringa (Improve: 031 - 68 50 10).
Det gäller alltså att låsa upp hall och larma av (instruktioner finns i väskan)
-Ta på väst.
-Matchklockan skall finnas i "Sävehofs" förråd i luckan/skåpet bakom första målet när man kommer in till vänster om målet.
-Installera klockan och se till att den är redo för match.
-Se till att matchväska finns i sekretariat.
-Ställ iordning bänkar för hemma och bortalag.
Hålltider första passet:
Samling för barnen är 09:30 för första matchen vilket innebär att det behöver vara upplåst och bestämt vilka omklädningsrum tills dess.
Schema:
Ca kl 09:00-11:00
Matchvärd: Adriana Norén
Sekritariat: Liv Klingfors
Ca kl 12:00-14:00
Matchvärd: Alice Finné
Sekritariat: Vera Laurén
Ingen kiosk denna gång. Vi frågor hör av er till nån i planeringsgruppen. Det räcker med att en förälder per barn tackar ja.
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 5 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här